State of Art
Het Nederlandse merk State of Art is opgericht in 1987. State of Art is een high value brand dat casual lifestyle collecties ontwerpt voor mannen. De ontwerpen voldoen allen aan een hoog kwaliteitsniveau, hebben een tijdloze uitstraling en zijn voorzien van subtiele details.

-
-

Blue Fields
Kiezen? Niet van deze tijd. Mannen willen meer voor minder. Fashion van nu, goede en duurzame kwaliteit, een scherpe prijs. Je wilt het allemaal.

En dat is wat je krijgt. BlueFields Menswear presenteert een stijlvolle collectie lekker zittende kleding waarbij niet is bezuinigd op kwaliteit. Dankzij jarenlange ervaring in fashion weten we deze collectie toch betaalbaar te houden.

-
-

Calamar
"Styles for Global People" CALAMAR interpreteert in verticale structuur de levenstijl van de moderne man, verrassend nieuw, consequent en stijl volgend. Want CALAMAR is zoals de mannen die het dragen niet ingewikkeld, individueel en direct.

-
-

Camel Active
Camel Active is een van Europa’s topmerken in herenmode. In Nederland geldt Camel Active als het opkomende casual merk van dit moment. Onlangs werden de Camel Active Store Maastricht, en de Camel Active Store Almere geopend. Maar ga je behalve voor de nieuwste Camel kleding ook voor gedegen advies, topservice, scherpe prijs-kwaliteitverhouding én een fijne sfeer, kom dan naar T`Kelderke: één van de gezelligste kledingwinkels van heel Nederland.

Camel heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een ijzersterk merk, vooral ook in prijs-kwaliteitverhouding. Ook voor Camel Active kom je dus naar T`Kelderke.

-
-

MAC
Een perfecte pasvorm, uitstekende kwaliteit, value for money en bovendien een groot gevoel voor de laatste trends, dit alles garandeert MAC al sinds 1973. Met deze duidelijk gedefinieerde filosofie, heeft geleid dat MAC zich in een positie heeft gemanuvreerd tot een van Europa’s meest toonaangevende broekenfabrikant.

Elke minuut wordt er ergens in Europa een MAC broek verkocht. Dit houdt in dat er meer dan 5 miljoen broeken per jaar wordt gekocht en dit groeit nog steeds.

-
-

BAILEYS
Baileys brengt sinds 1955 een collectie geïnspireerd door levensstijl. Up to date styling met een grote aandacht voor detail. Fijn gewassen katoen en met een luxe afwerking. Versterkt handwerk en duurzame garen. Verstaanbare kleuren het vakmanschap van de eenvoud. Dit is waar Baileys voor staat.

-
-

Culture
Culture introduceert namelijk een tijdloze beleving. Niet op een oubollige, stoffige manier. Maar in een strak, modern jasje. Culture biedt namelijk moderne klasse, met een knipoog naar het klassieke Griekenland en Italië. Een tijd van cultuur, klasse, elegantie en helden. Waar mannen nog echte mannen waren. De basis van onze geschiedenis. Het begin van onze cultuur.

-
-

Petrol
Bij Petrol Industries zit riemen maken in het bloed. Een riem voor hem of haar? Petrol Industries heeft het. Van brede tot smalle riemen en van pantalonriemen tot riemen bomvol studs. Voor iedereen is er wel een geschikte Petrol Industries riem!


-
-

ALAN RED
Maglificio MAGIR werd opgericht in 1940. Het bedrijf van oudsher gespecialiseerd in de productie van T-shirts, uitgebreid met de tijd haar kennis en technologie om andere producten in de kledingsector. Het bedrijf heeft als missie om te worden erkend als een serieuze betrouwbare leverancier die dankzij specialisatie en innovatie, producten van hoge kwaliteit biedt aan een jonge volwassen consument die erkent en neemt de waarden van het merk als zijn eigen.

-
-

Club Of Comfort
Club of Comfort pantalons staan voor draaggemak, een zeer goede pasvorm en modische optiek. Kenmerken die de mannelijke consument aanspreekt!Niet voor niets staat Club of Comfort in thuisland Duitsland op de eerste plaats van de best verkochte pantalons!
Club of Comfort het enige label dat de belofte in de naam waarmaakt

-
-

Giordano
Verweij Fashion, opgericht in 1955, is een Nederlands modebedrijf gericht op het ontwerpen, inkopen en distribueren van de merken Baileys, Giordano, Giordano Woman, Today's Man en Thomas Maine in het midden- tot hoogsegment van de markt.
De merken worden verkocht middels twee collecties per jaar aan circa 1.000 multi-brand stores in West-Europa. Via Verweij Retail International verkoopt Verweij Fashion, sinds 1997, haar merken ook via een netwerk van 10 eigen winkels in Spanje. Dit netwerk van winkels is ontwikkeld in de laatste jaren en is nog steeds groeiende.

-
-

Alberto
De slogan van Alberto is er eentje waar t'Kelderke vrijetijdsmode volledig achterstaat. Een spijkerbroek moet een perfecte pasvorm hebben. Een jeans die je iedere dag zou willen aantrekken. Alberto is erin geslaagd om een voor de man van nu een Authentieke jeans lijn te creëren met aantrekkelijke design, perfecte pasvorm en voor iedere gelegenheid geschikt. De spijkerbroek die je niet meer uit wilt doen.

-
-

HV-polo
Leuke collectie vesten, polo's en sweaters voor heren. Wij benaderen onze business op dezelfde manier zoals een polospeler de uidaging van het polospel benaderd; met passie, inzet, creativiteit en kracht!

-
-

Colours & Sons
Om te overleven als een jong label in de modewereld van vandaag, is het belangrijk om niet het contact met de realiteit, je omgeving en je roots te verliezen. Herenmode moet onvoorspelbaar, modern en stijlvol zijn. De ene dag een overhemd met een jasje, de andere dag een t-shirt of sweater. Om iets unieks en onvergelijkbaars te creëren, stoppen wij onze hart en ziel in al onze kleding. Bekijk onze kwaliteit, aandacht voor detail en modebewustzijn zelf!

-
-

No Excess
No Excess(1988) is een ambitieus en succesvol kleding merk voor mannen. Wij kleden mode bewuste mannen die oog hebben voor detail in design en kwaliteit.

-
-

Twinlife
Twinlife is een Nederlands life style merk met historie, passie en betrokkenheid. Voor de historie van twinlife gaan we terug naar het jaar 1996. Het merk kreeg bekendheid door de voetballers en tweelingen Frank en Ronald de Boer. Zij zijn de inspiratie voor het ontstaan van het merk.

-
-

A Fish named Fred
A fish named Fred is ontstaan uit de overtuiging dat de wereld meer kleur en plezier kan gebruiken. Daarnaast bieden de meeste modewinkels een beperkte hoeveelheid van het aan. A fish named Fred durft 'outside the bowl' te denken en probeert zo het 'gemiddelde' te veranderen.